Ofte stillede spørgsmål
1. Hvor stor en besparelse kan jeg forvente:
Hvor stor besparelsen bliver for din virksomhed kan forvente kan vi ikke med sikkerhed sige. Vores test viser en besparelse på op til 50%.
Derudover medfører bilagsscanning.dk at risikoen for konterings og momsfejl minimeres væsentligt.
2. Kan jeg lave tilretninger til min bilagsscanning.dk løsning:
Bilagsscanning.dk er udarbejdet som et såkaldt ”plug-in”, det betyder at det vil kunne implementeres i stort set alle Navision systemer fra 2015 og frem.Kan ens Navision løsning ikke passe ind i standardløsningen fra Bilagsscanning.dk, vil man stadig kunne få et opdaterings abonnement, der dog skal tilpasses de tilretninger man har fået lavet.
3. Hvornår skal jeg leje og hvornår skal jeg købe systemet:
Som udgangspunkt er hovedreglen, at det er mere økonomisk af leje en licens hvis virksomheden er under 3 ansatte. Dog gør man klog i at afstemme dette i forhold til virksomhedens udvikling for vores finanseringsprogram gør, at købsprisen kan indregnes i bilagsprisen og dermed undgår at trække på ens likviditet. Ved denne model er man efter 3 år ejer at sit ejet Navision system.
4. Kan jeg tilgå systemet online:
Systemet kan tilgås online via bilagsscanning.dk men også via iPad eller andre tablets.
5. Hvor sikre er mine bilag?
Denne løsning er bygget op i Microsoft Navision, alle data lagres på Microsofts Azure servere og bilagsarkivet styres af lexmarks.
6. Hvilken support ydes der til løsningen:
Bilagsscanning.dk sælges igennem it-partnere som vil forestå den direkte support til din virksomhed. Bilagsscanning.dk leveres dog altid inklusiv installation, kursus samt 2 timers gratis support. I forbindelse med køb af bilagsscanning.dk vil der også blive udleveret brugermanualer m.m. For yderligere information, bedes i venligst kontakte jeres It-partner.
Bogholdere og revisorer er omfattet af Bilagsscanning.dk erhvervsservicekoncept. For yderligere information omkring erhvervsservicekonceptet, bedes i venligst kontakte os på telefon 8844 8833 eller på mail: info@bilagsscanning.dk.
7. Hvor kan jeg få yderligere information omkring bilagsscanning.dk:
Det vigtig for os, at i som bruger løbende uddannes i systemet. Vi vil derfor løbende lægge små videoer op med hjælp og vejledning til udfordringer i dagligdagen.
Har i udfordringer, som i gerne vil have hjælp til kan i sende os en mail på info@bilagsscanning.dk og så kan det være at det næste gang er din problemstilling vi sender yderligere hjælp og vejledning til.
8. Hvor tit opdateres Bilagsscanning.dk:
Bilagsscanning.dk opdateres løbende og bliver derfor automatisk også løftet med op i de kommende versioner af Dynamics Nav. Vores udviklere arbejder derudover løbende på at effektivisere funktionerne i Bilagsscanning.dk.
Såfremt i som bruger har ønsker til funktionalitet m.m. kan du altid sende os en mail på info@bilagsscanning.dk og vi vil forsøge at tilgodese jeres ønsker i fremtidige versioner.
9. Kan bilagsscanning.dk installeres på egne servere:
Bilagsscanning.dk kan installeres på egne servere. Opdateringer sender vi til din It-partner / It-administrator, som vil forestå selve installationen på jeres servere. For nærmere information kontakt venligst jeres it-partner eller kontakt os på telefon: 8844 8833